Powiadomienie o dostępności towaru - czyli co zrobić, gdy nie można zamówić książki.
Większość książek, która jest widoczna w sklepie, sprowadzam na zamówienie. Są to głównie książki z Japonii, Koreii, Szwecji czasem z Czech czy Anglii. Zagranicą są tysiące kolorowanek, nie sposób by miała w magazynie je wszystkie. Dlatego, gdy widzisz status dostępności książki jako : "chwilowo niedostępna", to nie znaczy, że nie mogę jej sprowadzić. Możesz napisać maila na adres: decomade.pl i poprosić o sprowadzenie książki, albo ... możesz oznaczyć wybrany tytuł, tak, by automatycznie dostać powiadomienie o ponownej dostępności produktu.
UWAGA! Poniższa opcja może nie być widoczna na telefonach komórkowych, a tylko na komputerach, bądź tabletach.
Wejdź na stronę produktu, np:
Zwróć szczególną uwagę na treść dostępności książki - jeśli widnieje opis "nakład wyczerpany", nawet jeśli klikniesz powiadomienie mailowe, nie ma możliwości żebym sprowadziła wybrany tytuł - nakład u wydawcy skończył się. Sprowadzić mogę tylko te książki, które mają oznaczenie "chwilowo niedostępny".
Kliknij opcję "powiadomienia mailowe" i zaznacz pola, które Cię interesują. Możesz otrzymywać powiadomienia nie tylko o zmianie statusu wybranej książki, ale również zmianach w danej kategorii oraz producenta. Oznacz interesujące Cię powiadomienie i wpisz swój adres mailowy.
Twoje zgłoszenie i zgłoszenia innych klientów trafią na specjalną listę. Dzięki tej liście mogę z wyprzedzeniem sprowadzić poszukiwane książki.
Opcja "powiadomienie mailowe" działa również gdy sklep jest w trybiue katalogu.